Menu
Bize Whatsapp'dan ulaşabilirsiniz. 0850 222 1 800
Sorularınızı Canlı ve Görüntülü olarak cevaplıyoruz.

Destek

Bize İletişim Formu ile mesaj bırakın.
Bize İletişim Formu ile mesaj bırakın.
Bize 0850 222 1 800 Whatsapp'dan ulaşabilirsiniz.
Bize 0850 222 1 800 Whatsapp'dan ulaşabilirsiniz.
Sorularınızı Canlı ve Görüntülü olarak cevaplıyoruz. Çalışma saatleri: Haftanın her günü 10:00-20:00
Sorularınızı Canlı ve Görüntülü olarak cevaplıyoruz. Çalışma saatleri: Haftanın her günü 10:00-20:00
Yetkili Servisler Servis Bul

Merak Edilenler

Thermogusto'da kaç adet hazır tarif var?

Üründe 100’lerce hazır tarif bulunuyor. Ürünü ilk aldığınızda güncelleme yapmanız gerekmektedir. Güncelleme ile beraber tüm tariflere ulaşacaksınız. Tarif sayısı her ay artacak ve cihazınıza gelen otomatik güncellemeleri yükleyerek tarif sayınızı güncelleyebileceksiniz.

Cihazımı Wi-Fi'ye bağlamak zorunda mıyım?

Cihazınız Wi-Fi bağlantısı olmadan da çalışır ancak güncellenen hazır tariflere ulaşmak ve yeni güncellemeleri yükleyebilmek için Wi-Fi bağlantısı gerekmektedir.

Hazır tarifler dışında kendi tarifimle, kendi istediğim yemeği hazırlayabilir miyim?

Evet, hazırlayabilirsiniz. Menüden manuel modu seçerek dilediğiniz şekilde hazırlama ve pişirme yapabilirsiniz.

Thermogusto'nun temizliği kolay mıdır?

Evet, hazne dışındaki aparatları bulaşık makinesinde yıkayabilirsiniz. Haznesini ise otomatik temizleme moduyla kolayca temizleyebilirsiniz.

Thermogusto ürünü işlem yaparken çalışmayı durdurdu ve uyarı verdi, ne yapmalıyım?

Bu uyarının sebebi aşağıdakilerden biri olabilir;

  • Cihazın kapağı tam oturtulmamış olabilir. Lütfen cihaz kapağını kontrol ederek işleminize devam ediniz.
  • Motorunuzun koruma sistemi devreye girmiş olabilir, 30-60 dakika süreyle makinenin soğumasına izin veriniz, ardından işleminize devam ediniz.
  • Hazne içerisine fazla malzeme eklenmiş olabilir. Lütfen tarifteki ölçülere ya da manuel kullanımlarda kılavuzdaki maksimum miktarlara uygun olarak malzeme ekleyiniz.

Tümünü Gör